• Prutser157logt found Il en fallait au moins une... Sunday, 02 September 2018 Normandie, France GC66ZA8

op de eerste dag van de vakantie op tijd op de fiets gestapt om een blokje te fietsen
    deze was de dichtstbijzijnde cache die mij de moeite waart bleek om te bezoeken
    de cache was op een logische plek gezeteld en een vlotte graai was voldoende
    daarna nog even van de omgeving genoten

• Prutser157logt found 🚲 Sur la route du tour 2018 : KM 22 🚲 Monday, 03 September 2018 Bretagne, France GC7Q99A

de eerste cache die we hier in de buurt tijdens onze vakantie mogen bezoeken.
    We zochten eerst naar een smalcache zoals de pagina aangeeft maar we vonden een micro cache dus ik geef gelijk aan met een NM of de co het wil veranderen

• Prutser157logt found Eglise Notre Dame de Trogwall Monday, 03 September 2018 Bretagne, France

vandaag de eerste dag dat we hier op de camping zijn en dan ook maar het dorp verkend
    helaas mochten we de multy hier vlak bij niet vinden en daarom zijn we maar naar deze cache gegaan
    een mooi centrum en kerk, die we ook nog even van binnen hebben bewonderd

• Prutser157logt found 🚲 Sur la route du tour 2018 : KM 26 🚲 Monday, 03 September 2018 Bretagne, France GC7Q99X

de tweede cache van vandaag, een snoepjes pot onder een boom in een dorp, op een niet zo mooie plek
    het is maar wat je geocachen vind, het is maar wat je je bezoekers wil laten vinden, het is maar wat je eigenwaarde als cacheplaatser is

• Prutser157logt found La Trinité: La Fontaine Tuesday, 04 September 2018 Bretagne, France GC76J0C

nadat we een multy bij de onderzee bunkers niet mochten vinden zijn we maar afgedropen naar het buitengebied
    hier was het mooi met leuke kronkel weggetjes en bronnen waar nog een beetje water uitstroomde
    en vlak daarbij vonden we deze cache

• Prutser157logt found Street Art Lorient #12 : Suzanne Lacore Tuesday, 04 September 2018 Bretagne, France GC7NG8B

ik weet niet wat er voor art hier moet zijn of de kale witte muur moet bedoelt worden
    ook blijf ik het raar vinden dat je gewoon aan publiek eigendom moet komen en dingen er af halen om de cache te mogen vinden
    raar volk die dit normaal vinden

• Prutser157logt found La chapelle de La Trinité Tuesday, 04 September 2018 Bretagne, France GC6TVZY

omdat we bij een andere cache waren hier in de buurt besloten we ook even bij dit kerkje te kijken,
    een eenvoudig kerkje maar op de pagina staat een hoop info
    de snoepkoker was vlot tussen de bramen gevonden

• Prutser157logt found La cabane d'Hippolyte Tuesday, 04 September 2018 Bretagne, France GC6C6DK

nu we hier op vakantie zijn gaan we natuurlijk ook een geocache bezoeken
    deze was aardig in de buurt van de camping en ik ben er op de fiets naar toe gegaan
    een prachtig mooi gebied en eenmaal hij de cabine een pracht van een uitzicht
    na het vinden nog even op het verlaten stand geweest en de natuurlijke brug bewondert

• Prutser157logt found DOELAN balade en photos Wednesday, 05 September 2018 Bretagne, France GC5Z83Q

vandaag een mooie dag om deze cache te gan bezoeken, maar een gedeelte met de auto gedaan, halverwege de auto neergezet en een kort wandelingetje gemaakt
    nadat we alle opdrachten hadden volbracht met de auto aar de eindcache die we na eventjes zoeken toch op een duidelijke plek konden graaien

• Prutser157logt found Clohars Reverse Wednesday, 05 September 2018 Bretagne, France GC6ZGG3

deze cache begint op de camping waar we twee weken een huisje hebben en met mijn nieuwe telefoon zou ik ook een waar ik ga cache kunnen doen
    dus een mooi consept om het een keer te proberen,
    hoewel ik het eindcoord al wist ben ik gewoon begonnen zonder die info
    met het proberen en testen hadden we totaal 10 pogingen nodig om de cachelokatie te vinden, daarna was het nog wel even zoeken
    maar wat een prachtige omgeving we hebben genoten met volle teugen

• Prutser157logt found Jupiter Lander Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC7HPDP

net voor de vakantie had ik een nieuwe telefoon, eentje die ook waar ik ga aou kunnen afspelen
    dus ik even proberen en wonder boven wonder lukte het me
    het landen van de raket (die ik ook nog in een vroeg computertijdstip heb gespeelt koste wat meer moeite maar uiteindelijk gelukt
    de cache ligt overengs in een wonderschoon bos gebied alhoewel we flink moesten zoeken uiteindelijk net voordat we wilde opgeven toch nog gevonden

• Prutser157logt found Kemperle 2 : Ker Izel Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC34C7M

aangekomen op de parkeerplaats onze wielen uitgeladen en heerlijk gefiietst door deze mooie stad waar gezien de foto's de revier niet altijd zo aardig stroomt zoals het vandaag strooomde
    mooie plekken gezien en af en te een leuk beklimmetje
    uiteindelijk na wat gereken konden we de cache ook nog van een krabbel voorzien

• Prutser157logt found La chapelle St Cado Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC4B111

een beete de buurt hier aan het verkennen en langs een paar mooie bezinswaardig heden
    zo kan het gebeuren dat we ook bij deze lieflijke kerkje aankwamen
    eventjes rondom de kerk geloopen en dan gelijk ook maar deze tegenvallende cacheuitvoering geraapt

• Prutser157logt found DOELAN rive droite #5 Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC6QJG3

deze cache als eerste van vandaag bezocht en wat een practige omgeving
    het begint al met het aanrijden er naar toe, maaoie kronkelende smalle weggetje door een pracht dorp
    daarna de parkeerplaats vlak naast een wit strand en de pad richtiing de rotsen waar ik ook wel van hou
    daarna een paar lost place bunkers waarvan er eentje nog goed toegankelijk is
    kort om een mooit caache waardige plek, een beetje jammer van de koker maar oke het is niet anders
    dat we als niet geocachers worden aangezien betekent alleen maaar dat we ons al goed geocacher hebben gedragen

• Prutser157logt found Sur le chemin des fontaines : St Thamec Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC4B5MB

een dag in de ronte rijden, wat cache's bezoeken en van de omgeving genieten, dat was het doel
    zo kwamen we ook langs deze wasplaats, een hele intresante geschiedenis zit er acher
    en laat deze nu ook op een mooi plekje liggen,
    de koker was snekey weggeborgen maar voor de ogen als een adelaar Sivota was het geen probleem en konden we de namen op het papiertje kwijt

• Prutser157logt found Sur la route des fours à pain : Kerel Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC4A60P

het verhaal van de broodovens was mij al vertelt en het hoe en waarom ook, toch wel intresant alleen ben k blij dat we het tegenwoordig gewoon elke dag vers biij de bakker kunnen halen
    de caache was van een andr calieber, het was geboon boeren geluk dat ik die zag en dat we hem dus als found kunnen loggen

• Prutser157logt found Ancienne Ecole de Voile Thursday, 06 September 2018 Bretagne, France GC7W2F1

we gingen hier naar toe omdat we dachten een oude zeilschool te zien die verlaten was
    maar we kwamen een spikslinternieuwe gebou tegen die nog niet zolang daar stond, dus de place die we zochten bleef lost
    de cache hadden we aardig snel te pakken, en de omgeving was mooi, we hebben onderaan bij het wrakkenkerkhof nog even van onze lunche genoten

• Prutser157logt found Les menhirs de Kerlescan Friday, 07 September 2018 Bretagne, France GC65ZXK

we waren eerst naar de bezoekerscentrum geweest een paar kilometer verderop
    daarna wilde we eigenlijk wel een cache bezoeken, en laat nu net deze de dichtsbijzijnde zijn die er ook wat mee te maken heeft
    op weg hier na te kwamen we dus nog meer rechtopstaande stenen tegen, mooi en erg indrukwekkend om te zien
    de cache vlot gevonden

• GPrutser157logt found bunker/musée du Bego Friday, 07 September 2018 Bretagne, France C7AZXG

onderweg naar het schiereiland kom je hier voorbij, gelijk even gestopt
    jammer dat de rondlijdingen alleen maar in het frans zijn, dus die hebben we overgeslagen
    de cache was verrassend vlot gevonden, en na wat gekeken te hebben zijn we maar weer verder gegaan

• Prutser157logt found 🚴 Sur la route du tour - KM 59.20 🚴 Saturday, 08 September 2018 Bretagne, France GC7RXKX

We waren hier voor een andere cache maar besloten dan ook even de parkeerplaats over te steken om te kijken wat hier nu was
    de omgeving hier bracht een pracht uitzicht om de ommuurde stad uit en de haven'de cache was gelukkig ook vlot gevonden, hier wil je niet te lang zoeken
    daarna via de haven terug naar onze auto, het was genoeg geweest voor vandaag

• Prutser157logt found 🚴 Sur la route du tour - KM 59.80 🚴 Saturday, 08 September 2018 Bretagne, France GC7T8V4

nadat we de parchtie stad in het basteljon hebben bewondert en het eerste en enigste ijse van deze vaakantie hebben genoten even langs deze koker
    de plek gaf ons een aander aanzicht op de haven en gelukkig zaag Sivota de koker snel, ook hier een plek waar je niet lang wil zoeken

• Prutser157logt found # 3 Gwenvael Saturday, 08 September 2018 Bretagne, France GC5KHY4

deze koker bezocht vanwege zijn hoge favo gehalte
    dichtbij kunnen parkeren en het waaterputje bracht ons op een verkeert spoor
    daarna nog lopen zoeken omdat de normaal z scherpe blik van Sivorta ons even in de steek liet
    tot daat ik iest zag wat raar was, en bij nadere inspectie was het raar en daaar bevond daan ook de koker
    leuk en in deze straak waar maar wijng favocache's te bezoeken zijn een uitzondering

• Prutser157logt found la pointe saint Gilles Saturday, 08 September 2018 Bretagne, France GC5JV6B

we waren op pad en wilde een beetje langs de kust rijden
    om eventjes te stoppen gebruikte we deze cache
    natuurlijk was onze aaanloop route verkeert en moesten een draat over
    daarna eventjes gekeken naar de vergezichten en het strand vlak onder ons waar ook nog mensen het koude water trotseerde
    de cache en de opencacheing cache vlot gevonden getekent en weer terug geborgen

• Prutser157logt found ODET - 4 LE FORT Saturday, 08 September 2018 Bretagne, France GC3Q61B

de route naar deze cache is al prachtig en kom je eenmaaal bij het gesloten basion aan valt het erg 4 kant zijnde wel op
    de cache was gelukkig vlot gevonden zodat we daarna lekker de direkte omgeving konden bewonderen, van het uitzicht genieten en een bammetje eten
    dus gewoon qwality tijd

• Prutser157logt found Le Château Hanté de Rustéphan Sunday, 09 September 2018 Bretagne, France GC7H6VW

een pracht van een lost place, hier kom je voor
    we hebben in alle rust de boel kunnen verkennen nadat de cache koker vlot gevonden was
    een heel stel foto's gemaakt en drie dubbel op genoten en gefantaseert hoe het er hier uitzag in zijn gelorie tijden
    mooi dat we hier zijn geweest

• Prutser157logt found La chapelle Saint Michel Monday, 10 September 2018 Bretagne, France GC3EFTC

we waren opweg naar de wasplaats met bron toen we deze in de GPS voorbij zagen schuiven
    dus toen we die andere cache hadden bezocht op de terug weg even het pad opgedoken en naar de cache op zoek
    dankzij de haviksogen van Sivota konden we de cche graaien en van een krabbel voorzien
    maar wat een prachtig stroompje loopt hier dat zie ik graag, dus daar ook even van genoten

• Prutser157logt found Fontaine Saint Michel Monday, 10 September 2018 Bretagne, France GC4EXNQ

deze streek ligt vol met wasplaatsen en de daarbiij behorende bronnen
    en daar liggen dan ook weer cache's bij, zo ook hier
    nadat we via een mooie weg hier waren beland konden we na waat foto'maken op zoek naar de cache
    ook hier waren het de haviksogen van Sivota die de cache ontwaarde, ik had daar al gekeken maar hem niet gezien
    na het loggen nog maar een foto en op weg naar de kapelcach

• Prutser157logt found Kerzelleg Monday, 10 September 2018 Bretagne, France GC5C196

een pad waar je denken we niet met de auto mochten komen maar wel hebben gedaan
    en een heel mooi pad,
    de auto in de inham geparkeert zodat we de weg niet blokkerde en cache cache gaan zoeken,
    ook hier was het de scherpe blik van Sivota die de cache zag, mij reste niets anders dan de cache te graaien tussen de wemelende bramenstruiken

• Prutser157logt found Parc et chapelle Saint-Jacques Tuesday, 11 September 2018 Bretagne, France GC5NRQE

deze multy ligt het dichts bij de camping waar we onze intrek voor de 14 dagen hebben
    dus dan is het bijna een must om die ook van een bezoek te voorzien
    het viel niet mee om alles in een beetje bergrijpelijke Engelse taal te vertalen en daarom hadden we wat vraagstukken
    en zker omdat 1 bordtje van de rozen ontbrak, en net diegene die we nodig hadden
    uiteindelijk wel een beetje acseptabel coord weten te krijgen
    maar wat we ok zochten geen cache
    een mail naar de co bevestigde dat de cache weg was, en daardoor konden we op het laasts van de vakantie nog eens op pad naar dit mooie park om dan uiteindelijk de cache van een krabbel te voorzien

• 11 september KEROMAN

• Prutser157logt found Maison d'Eustache Roussin Wednesday, 12 September 2018 Bretagne, France GC3G1F3

hier waren we wel even in verwarring, waar konden we de info vinden wdie we nodig hadden om de cache te openen
    uiteindelijk gaf de buurman het vvv kantoor uitsluitsel ddat we aan de andere kant van de weg het jaartal konden vinden
    toen dat eenmaal was gelukt was de cache penen een makkie al wilde de druktoetsen niet echt meewerken

• Prutser157logt found Canal de Nantes à Brest - Château de Josselin Wednesday, 12 September 2018 Bretagne, France GCVYRA

wat een parchtig en impossant kasteel staat hier,
    maar we begonnen aan de multy die hier door het dorp lootp, en we reden langs mooie foto's die leten zien hoe het hier ruim hondert jaar geldenden aan toe ging, ik mag dat soort foto's wel graag zien
    uiteindelijk kwamen we bij een mooi picknick plaatsje uit die we daar dan ook voor gebruikte, toen we daar mee klaar waren gingen we naar de cache op zoek
    waarschijnlijk hadden we wat verkeert want we zagen niets wat op de hint sloeg, maar wel aan de overkant, dus daar zijn we naar toe gegaan en vonden daar het kokertje met een vies nat papiertje er in, het votje weggegooid en het enigszins een droog papiertje bekrabbeld, ik hoop dat de co er wat aan doet

• Prutser157logt found Le moulin de Cotonard Thursday, 13 September 2018 Bretagne, France GC1ZEHB

op een van de laatste dagen van de vakantie mijn ochtend fietstocht gespendeert om naar deze lost place te gaan
    en niet voor niets , het as een mooie plek waar ik menig fototje heb genomen
    de cache was ook goed te vinden daar hou ik wel van
    een mooie plek en zeker een mooie omgeving

• Prutser157logt found Découverte de villes en photos : PONT-AVEN Thursday, 13 September 2018 Bretagne, France GC2VK6C

hier klopte er niet veel van en dat bevestigen ook de logs die op deze cache geschreven staan
    wij kwamen er niet uit maar dankzij een hulpvaardige landgenoot konden we enkele dagen later toch nog de cache van een krabbel voorzien
    de plaats zelf is erg touristies maar wel prachtig, de tocht was ook mooi en liet ons de hotspots van het dorp zien
    ik hoop dat de co zijn cache eindelijk eens op orde brengt zodat andere touristen ook het vinden van de cache gegunt word

• Prutser157logt found Welke 3 woorden... Wednesday, 19 September 2018 Noord-Holland, Netherlands GC7K0T4

ik was vandaag even in Weesp en was wat vroeg
    dan ga ik kijken of er nog wat bijgekomen is zinds mijn laatste bezoek
    toen zag ik deze vraagteken verschijnen dus mijn tijdverdrijf was dus bepaalt
    er word vaak geroepen dat je met geocachen op plekken komt waar je anders niet zou komen
    dat heeft meestal een reden!
    wie wil er nu in een fietsenhok banjeren
    wat zullen die kantoor huppeljuffies weer eens lachen als er weer zo een stumper zich voor gek laat zetten biij het uittoeffenen van zijn hobby
    en om het nog troostelozer te maken en vermakelijker voor de kantoor kneuzen word het voor schut zetten van de bezoeker onnodig verlengt vanwege het ontbreken van de hint waar de "cache" zich bevind
    de het formaat klopt trouwens ook niet van wat er op de pagina staat
    is dit "geocachen"

• prutser157 logt found Iro Bainari Saturday, 22 September 2018Limburg, Netherlands GC4AB65

• prutser157 logt found Hoogtepunt tussen knooppunten Tuesday, 25 September 2018 Utrecht, Netherlands

• Prutser157logt found De Bospiraat Saturday, 29 September 2018 Utrecht, Netherlands GC7GCWA

wat doe je op een prachtige dag zoals deze, je bezoekt een cache
    en dat die cache nog redelijk dicht in de buurt ligt, in een prachtig bos ligt en aanloopbaar is, is dan mooi meegenomen
    na wat zoeken de cache ook nog gevonden en de zelfde weg terug

• Prutser157logt found Zadelpijn Sunday, 30 September 2018 Utrecht, Netherlands GC4XVGX

er was hier n de buurt een motor event van facebook
    het was een mooie dag en twee van mijn kinderen wilde wel mee
    op eens was er reuring en mij werd gemaand om deze plek een bezoek te geven
    nu is deze cache voor idiote redenen niet beschikbaar voor elke geocacher dus hij stond niet in mijn GPS
    maar dankzij mijn jngste zoon tog nog het logvot kunnen beschijven
    voor het aangezicht van deze plek zou het me niet verbaen dat hij eindelijk eenss geruimt zou worden