Apeldoorn - Het bos van de Burgemeester - GC1ZKGV

• prutser162logt found Het Bos van de Burgemeester Sunday, 02 June 2019 Gelderland, Netherlands GC1ZKGV

met sivota heerlijk op pad en door dit prachtig bosgebied
    en wonderwel konden we ok nog eens alle vraagstukken beantwoorden en na eerst zoeken op de oude plek waar de overblijfselen nog gewoon liggen de cache mogen vinden op een betere plek
    we en ik hebben genoten van deze mooie tocht waar we trouwens ook Pelly tegen kwamen die met een andere cache bezig waren

• prutser162logt found Geocache Kerckebosch Wednesday, 05 June 2019 Utrecht, Netherlands GC8613Z

ik was toevallig hier in Zeist en zag deze cache in mijn beeldscherm
    hier heeft een vriend van mij jaren geleden nog gewoond dus dan ook maar kijken wat de co van de cache gemaakt heeft
    uiteindelijk een grote faal, is dit wat geocachen nu eigenlijk inhoud, is dit wat je "leuk" moet vinden
    en het formaat van de cache klopt ook niet dus doe ik wat die 60 stumpers die hier al geweest zijn ook gedaan zouden hebben als het geocachers geweest zouden zijn
    een NM schijven voor het icoontje dat hij op priivaar grond ligt en het formaat van de cache niet klopt
    een afgedankte kaugompotje, je verzint het niet, mag deze vrek van een co niks kosten denk ik

• prutser162logt found Laakzone Sunday, 09 June 2019 Utrecht, Netherlands GC75XK0

op zondag ochtend een stuk fietsen door de polder, altijd leuk
    daarbij ook nog wat geoafval rapen omdat er eenvoudig ligt doe ik ook wel eens
    daarom hier maar even afgestapt en de in de grond getrapte koker bezocht en gelogt

• prutser162logt found Langs de Laak #6 de bonus Sunday, 09 June 2019 Utrecht, Netherlands GC7CF4N

als je dan toch in de buurt ben om te fietsen dan ga je kijken of dit dan wel iets op een geocache lijkt dan al dat ander geoafval wat in deze reeks lang de kant van de weg is gegooid
    de was wel aardig de verbergmethode ook, ik zou dus respect kunnen opbrengen als dit niet de bonis maar de eindcache van die reeks zou zijn
    maar nu moet je te veel geoafval rapen om uiteindelijk een beetje geocache te mogen bezoeken

• prutser162logt found Koningslijn Sunday, 09 June 2019 Gelderland, Netherlands GC7Q0PH

vandaag weer gezellig op stap met Sivota
    en we gaan kijken of we deze kunnen vinden en loggen
    het was leuk om dingen te herkennenvan de lijn die hier liep al waren we zelf zo af en toe een beeetje de weg kwijt
    ook de infoborden onderweg waren interessant
    uiteindelijk bleek het dus dat we het goed hadden en de cache was na enig speurwerk ook gelokaliseerd
    alleen 1 ster terrein klopt niet helemaal

• prutser162logt found Julia's cache Sunday, 09 June 2019 Gelderland, Netherlands GC4CE65

nu Sivota en ik dan toch in de buurt zijn en we hebben wat tijd en zin over even kijken naar een cache die een beetje het bezoeken waard zou kunnen zijn
    deze was de dichtstbijzijnde en we gingen op pad,
    ondanks dat het weekens is toch makkelijk kunnen parkeren alleen het terrein is met de rolstoel niet echt gemakkelijk,
    dus voor Sivota het laatste stukkie lopen
    daar vonden we de cache op een te verwachte plekje

• prutser162logt found Het reisverslag van Team Fozzy Tuesday, 11 June 2019 Utrecht, Netherlands GC624XY

moest ik 40 minuten op de bus wachten besloot ik dan even op de gps te kijken of er een geocache in de buurt ligt
    maar we zijn in Leusden dus niet veel geocache's, wel veel wegwerp kokers
    dan die maar een bezoek brengen, en deze log is het bewijs dat ik deze faalkoker bezocht heb

• prutser162logt found Klompen pad Wednesday, 19 June 2019 Gelderland, Netherlands GC89MEV

als loper van vele klompenpaden was het de naam die mij triggerde
    dus ik mijn wagen geparkeert en de klompenwandeling aangevangen, en dan kom je ook langs deze koker in de paal
    dus wat geocachen betreft een faal, maar de wandeling (had ik ook zonder deze koker gelopen,) was wel de moeite waard

• prutser162logt found De Dellen, Buys Ballot en het Erf van Daendels Sunday, 23 June 2019 Gelderland, Netherlands GC7QY1Y

het was weer eens tijd voor Sivota en ondergetekende om ons uit te laten
    en deze cache leek ons daar een goeie manier voor om dat op zo een gezellige manier te doen
    zo laden we onze wielen in en uit en begonnen aan het avontuur
    wat een rachtige omgevng en wat hebben we daar van genoten, dat was al de moiet waard
    al is het op zich een rommilige geocache met rare vragen
    maar ondanks het tegenwerken van de co dan toch nog de cache mogen bezoeken en loggen
    Barny

• prutser162logt found De spakenburgse haven Sunday, 23 June 2019 Utrecht, Netherlands GC6NWA1

bezocht tijdens een van mijn wandelingetjes door het mooie dorp
    het dorp is mooi de cache een aanfluiting
    ik was blij dat ik er vroeg in de ochtend was

• prutser162logt attended 10 jaar Team WM Tuesday, 25 June 2019Utrecht, Netherland GC89C47

tja heb je een feestje moet er natuurlijk ook een event gehouden worden, en waar vier je dat, en een armoedig plijntje in een winkelcentrum
    als dat is overgebleven van de gedachte 10 jaar "geocachen" is het diep treurig
    eigenlijk net als de meeste mensen die er waren, die hebben nadat ik er om vrooeg geen benul van het spelletje geocachen
    voor mij weer eens een beveseting van wat ik al jaren over dit soort geocachers loopt te roeptoeteren

• prutser162logt attended ARK Stammtisch Event XXX Tuesday, 25 June 2019 Utrecht, Netherlands GC86TWN

het was weerr eens tijd om ma te vervoegen bij het beerputje van de utrechtse geocache communitie
    ik was door omstandigheden wel wat later en kon me meteen in het feestgedruis begeven, de cola licht was zelf meegenomen
    en weer was ik daar ans een engelsman in Nieuwyourk, ik keek om me heen maar kon geen geocacher bewonderen, ook het logboekje bleef voor mij verborgen
    gelukkig heb ik de foto's nog die ik later een mijn achterklijnkindeen kan laten zien in welke onwereld ik me had begeven

• prutser162logt found 100.000 scrobbles Wednesday, 26 June 2019 Noord-Holland, Netherland GC47PT7

moets even een auto ophalen die hier in de buurt stond, maar ik had weer wat tijd over en besloot dan ook maar te kijken of er een cache was die de meite waard was om te bezoeken
    deze was intresant in een bosje en een small
    maar eenmaal ter plekke was het wel een lastige maar deze log bewijst dat ik hem wel gevonden had, altijd mooi

• prutser162logt found Nisramont Trail Bonus Friday, 28 June 2019 Luxembourg, Belgium GC4ZCME

met de Motor een weekend hier in de buurt
    dan gelijk ook maar wat wandelen en geocache's bezoeken
    na een stivige klim kwam ik bij de cache aan die ik dan ook vond
    de tergweg dacht ik een ander pad te nemen en anderhalf uuur later was ik vele mooie uitzjchten rijker weer terug bij de motor

• prutser162logt found Vi Tchestay Saturday, 29 June 2019 Luxembourg, Belgium GCRX5C

wandelend van de camping waar ik dit weekend sta bezocht ik deze mooie plek
    de cache was lastig te vinden zeker omdat de hint wel op de pagina staat meer niet op de plek waar hij thuishoord
    waarom co's dat doen is me altijd een raatsel
    maar gelukkig was er een beetje internet en kon lezen wat ik moest doen zn zo de cache gevonden en gelogt
    daarna nog wat rondgestruind in dit mooie gebied

• prutser162logt found Die Suche nach Falballa Sunday, 30 June 2019Nordrhein-Westfalen, Germany GC88BW6

weer onderweg naar huis via een omweg
    en dan ergens pauze houden en dan het liefts bij een geocache
    nu was ik dus hier en had de mogenlijkheid om ook nog eens deze cache te bezoeken op een mooi plekje

• prutser164logt attended 30/06 - Bike Tour Waimes Event Sunday, 30 June 2019 Liège, Belgium GC84B7F

nadat ik een weekend in Belgie had gehad ging ik via wat omwegen naar Nederland terug
    ook wilde ik even langs dit event, ik ben er geweest heb nog wel even een coin gekocht maar voor de rest was dit meer een wegjaag event
    toen er ook geen jus d orange was dan ben ik er ook maar weer vandoor gegaan