GC87TR5 - De jaren van fort Jutphaas

• Prutser165logt found TB Hotel landinrichting "Het nieuwe buiten " Tuesday, 01 October 2019 Noord-Brabant, Netherlands GC48WEW

via de tourischtiche route naar Belgie
    en natuurlijk kalm aan en onderweg lukraak een geocache bezoeken
    maar Tb gevangenissen hebben altijd mijn belangstelling
    als trots lid van het TB bevrijdingsfront zorg ik er hoogst persoonlijk voor dat TB's gaan doen waar de eigenaar hun voor in het veld hebben gestuurt, reisen en niet opgesloten zitten in een gevangenis
    waarbij gezegt mag worden dat gevangenissen ook nog echoistich is naar de cachegemeendschap in de buurt omdat de geocache's daar verstoken blijven van Tbá en coins
    dus hier langs gegaan en ontdekt dat er niiemand gevangen zit maar die gene de er op de cachepagina wel in zou moetn zitten er niet inzit
    CO neem je verantwoording en doe wat juist is heb respekt voor andermans eigendommen

• Prutser165logt found Gargamel Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

ik was hier in de buurt voor wat aankopen te doen en had nog tijd over om een cache te bezoeken
    deze viel mij op vanwege de grote aantallen Favo's wat deze had, dus gelijk maar even gekeken
    het is dus net als in Nederland, je maakt een poppenhuis en de favo's stromen toe, als waren het kleuters die voor een winkelruit stonden te kwijlen
    zo ver deze avontuurlijke buitenhobby

• Prutser165logt found Smurfen Hotel Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

ik was hier in de buurt en had tijd ver om wat cach's te beoeken
    daar was deze ook eentje van, een rasechte gevangenis van andermans eigendommen een stukje echoisme van de plaatser en een beledeging van het geocachen, waarbij het ook nog eens gevaarlijk is en onnodig
    maar daaar hebben de gevangensmakers gewoon poep aan en de mensen die dit soort creaties commetaarloos bezoeken net zo
    en dan maak je er een poppenhuis van dan ben je gegarandeerd van favo's van het sneue commetaarloze volk wat zich tegenwoordig geocacher noemt

• Prutser165logt found Pierkes TB Hotel "at Home" nr 14 Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

nadat ik net bij een andere gevangenis van andermans eigendommen was geweest zag ik dat er vlakbij nog zo een uiting van egoisme en ongeocchewaarddige gedoe
    dus ik besloot er heen te gaan en de gevangen te bevrijden zodat ze weer konden gaan waarvoor de eigenaar ze op reis heeft gestuurt
    aangekomen bij een voortuin, alweer een blijk van ongeocache handelen
    vlot te gevangen bevrijd foto maken en snel weg hier, als oprechte geocacher wil je hier niet zijn

• Prutser165logt found Lange Katrien 18 Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

nu ik dan toch hier ben gelijk even kijken of er nog een cache te bezoeken was, en deze kwam uit de proppen
    geparkeert op het lege parkeerterijn, en de korte wandeling gedaan
    daar kwam ik dan de kist tegen op de te verwachte plek,
    verscholen mijn ding gedaan en weer verder

• 01-10

ik was hier in de buurt en had in de winkel een heerlijke chokomelk besteld
    toen zag ik in mijn GPS deze cache en dat ik daar vlak bij zat, dus na de chokomalek nog even kijken of deze voor mij te loggen was
    na een korte zocktocht vond ik hem dan ook
    de wandeling over het landschaps terrijn had ik al gehad

• Prutser165logt found #4 Landloperswandeling Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

de eerste cache van deze serie was leuk dus ik besloot om te kijken of de rest ook zo was
    deze lag dus gewoon los op de grond en de schroef waar hij mee vast hoort te zitten was gewoon weggerot van het hout
    een beetje jammer maar hopen dat de volgende beter onderhouden is

• Prutser165logt found Bonus Landloperswandeling Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

ik was heerlijk aan het wandelen op dit intresante terrijn en vermaakte me opperbest
    ik had al gehoord waar deze cache zicg bevond en als je dan toch onderweg ben dan loop je er ook gelijk even langs
    ik zat eerst aan de verkeerde kant van de weg te zoeken
    maar toen mijn GPS tot rust was gekomen vond ik dan toch de cache

• 1-10

ik vermaakte me wel in dit bos
    ook hier was een stukje historie die ik niet verwacht had, mooi dat het in ere word gehouden
    eenmaal bij de cache zag ik al wat het probleem was en geprobeert het op mijn manier op te lossen, dat lukte niet,
    gelukkg kwam er hulp een en na die een tijdje mijn gehannis te hebben aanschoud gingen zij een poging wagen
    binnen enkele seconden stonden zij met het logkoker in handen

• Prutser165logt found #2 Landloperswandeling Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

vandaag was ik dan hier in de buurt en kwam toevalli bij dee reeks cache's aan
    sommige leuk de anderen verwaarloost en zelfs mislukt
    deze was gelukkig nog wel grappig, alleen ik had het juiste gereedschap niet bij me dus ben later met de auto terug gekomen waar ik wel het juiste in had liggen
    daarna was het vlot gedaan

• Prutser165logt found #1 Landloperswandeling Tuesday, 01 October 2019Antwerpen, Belgium

dit was een gewone koker aan de boom en niet de beloofde small cache
    een zware tegenvaller bij wat de rest was
    waarom skip je deze gewoon niet, of gaat het echt alleen maar om de puntjes

• Prutser165logt found De jaren van Fort Jutphaas Saturday, 05 October 2019Utrecht, Netherlands

nog niet zo heel lang gelleden was ik hier voor een andere cache en vond het een mooie ford
    vandaag was ik er met Sivota en er was een nieue cache geplaatst
    ik was aangewezen voor de rolstoel dte douwen en dat ging op een paar punten na nog wel goed,
    het duurde net lang genoeg hoewel alle punten goed te vinden waen was de lastigste ook nog ens lastig te lezen
    met een beetje plussen en minnen hadden we de cachelokatie in het zicht maar dat betekende nog een keer de trap op
    uiteindelijk gevonden, maar wat een aanfluiting een koker in een oude gereedschapsdoos, erg jammer dat er geen euro is geinversteerd in een gewone goeie doos

• Prutser165logt found Pretentieloze oppikker #01 Monday, 07 October 2019Noord-Brabant, Netherlands

ik was hier in de buurt om wat auto onderdelen te kopen (had mijn auto in elkaar gereden) en dan gelijk maar het nuttige met het aangename verenigen
    zo kwam ik bij deze oppikker
    het was dan ook niet veel alhoewel het bosje waar hij inligt toch wel vaak bezocht word gezien de spooren die ik waarnam
    maar ja, weer een puntje er bij

• 08-10

ik had nog even tijd over om wat te lopen en keek of er nog een cache was bijgekomen die ik met een bezoek kon vereren
    toen zag ik deze, en vond het wel een mooi doel
    dus met een grot omweg kwam ik bij de plak waar hij zou moeten zijn, dat was nog wel even, de hint kan op vele plekke slaan, en je kan zien dat er veel gezocht word in de omgeving, totaal onnodig, als de co een duidelijke hint zou geven blijft er een hoop vernielingen achterwege, daarom zou ik er een Nm log schrijven in de hoop dat de co de omgeving wil beschermen en een duidelijke hint wil geven

• Prutser165logt attended ARK Stammtisch Event 100000 Tuesday, 08 October 2019Utrecht, Netherlands

het is weer dinsdag, het is weer tijd dat er een huiskamer event
    dus als het even kan kom ik ook even langs om de gezelligheid te verhogen,
    het was natuurlijk weer het aloude resept, een groepje die voor elkaar pusselsmaakt en dan die hier gaan oplossen, of elkaar de juiste weg wijst, en een groep die alleen praat met mensen die ze al kennen de rest gewoon negeren, en dan is er nog nog een geocacher die staat maar een beetje te lamballen en heeft het nergens over, die groep bestond uit 1 persoon en de groep ging weg toen ik weg ging

• Prutser165logt found Zicht op het Hilversums Wasmeer Sunday, 13 October 2019 Noord-Holland, Netherlands

het zou aangenaam weer worden en we hadden zin om even op pad te gaan, niet te ver weg maar toch naar een leuke omgeving
    zo kwamen we hier terrecht en we hadden een leuke en mooie wandeling over het verharde pad
    eenmaal bij de cache aangekomen was hij ook vlot te graaien
    daarna de zelfde weg terug waarbij de paddenstoelen veelvuldig op de foto werden gezet

• Prutser165logt attended 19e Scouting Steyn JOTA/JOTI-event Saturday, 19 October 2019 Overijssel, Netherlands GC8B4BY

voor de zoveelste keer een jota event en natuurlijk komen Sivota en ik even langs
    de nestor van het cachen was zelf niet aanwezig, ter vevanging hing er een briefje
    toch nog even wat kunnen kletsen met de aanwezigen voordat we verder gingen met wat we wilde doen

• GC4PFGB

onderweg met Sivota, altijd leuk
    en zo af en toe een cache bezoeken,
    hier was de cache waarvan wij sochtens niet wisten dat we die smiddag zouden bezoeken
    ik was een beetje sckeptiech maar het viel ons beidde erg maa
    vooral het bord mat de uitleg waarom dit bosje zo wa genoemd maakte indruk
    de cache zelf was vlot gevonden in een beetje rommelige omgeving

• Prutser165logt found frummelbuis Sunday, 20 October 2019 Gelderland, Netherlands GC6Q0C6

heerlijk met Sivota onderweg om een multy cache te beleven
    daarvoor moeten we wat gegevens hebben die hier verderop op het fietspad te vinden zijn
    bij het er naar toe lopen zag ik in mijn telefoon ook deze frummelbus
    op de terugweg dook ik de bosjes in en na wat frummelen had ik de koker te pakken
    altijd blij als dit zoort gefrummel lukt

• Prutser165logt found TWELLS PRAGT Sunday, 20 October 2019 Gelderland, Netherlands GC5E0EG

in de winter gaan Sivota en ik regelmatig op pad met de auto en verkennen zo de omgeving vawaar de cache is
    zo kwamen we hier terecht
    en de omgeving habben we gezien, alhoewel we van veel vragen geen benul hebben wat er mee word bedoeld, en als ik zo de logjes lees zijn wij niet de enigste
    geen idee waarom de co het leuk vind om zo een multycache te maken
    het falen word compleet als we op het eindcoord geen small cache vinden maar een micro
    CO neem je verantwoording en maak je cach weer zo dat hij te bezoekn is met de juiste formaat er bij
    ter verduideliking zal er ook een NM log komen

• Prutser165logt found Big sister is watching you Wednesday, 23 October 2019 Utrecht, Netherlands GC8F22A

ik zag deze cache online komen en omdat het een small is vond ik het de moeite wel waard om even langs te gaan, ook al is de reden waarom hij geplaatst is ronduit sneu
    het bosje is bekent de cache was niet op het coord waar dij zou moeten liggen, de hint is ook niet kloppend,
    een cache geplaatst door iemand die geen benul heeft waar die mee bezig is
    maar dat (krijg ik te horen) is de zogenaamde "vooruitgang" van het geocachen

• Prutser165logt found Boekje brengen, boekje halen, boekje loggen Wednesday, 23 October 2019 Utrecht, Netherlands GC7F02W

ik was hier in de buurt voor wat werkzaamheden en had even tijd over om ook nog een stukkie te lopen
    onderweg kwam ik oook hier langs, terwijl geocachen niets met voortunen heeft, en ik dus ook niet, besloot ik dan toch mijn schaamte opzij te zetten en te kijken
    het was dus ook niets, geen idee wat de maker ons hier wil laten zien en beleven,
    een sneue bedoening wat geocachen aangaat, terwijl er in de omgeving zoveel moois is te zien